Galipotku Chubby: Just Want To Say T_T

Dengan lafaz keramat,
Bismillahirrahmannirrahim,
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani,
GC titipkan segala-galanya, bermain dan menari dengan kata-kata,
Salam ukhuwah dihulurkan kepada follower yang tersayang dan pelawat yang sudi singgah... TQVM..
Insyaallah, selagi diberi kesempatan menghirup nafas di muka bumi ini dan tiada aral melintang, GC akan setia update blog ini untuk tatapan anda semua...

Truly from the Heart: GC and Inc. Corporation.

Pengikut GC Paling Chenta ^_^

Jom Intai Galipotku Chubby T_T

Thursday, April 21, 2011

GC Menari Kata 20: Welcome Back To Me!!!


Assalamualaikum w.b.t. GC ucapakan kepada follower2 GC yang terbaekkk, sahabat2 unline yang sudi melawat laman blog GC ni…

Rindu rasanya GC kat blog Galipotku Chubby ni.. Lama dah x update blog nih.. Biasalah kan!! Student’s life ni x menentu.. Bila masa free tuh, mmg free sangat2.. Sampai dah naik bosan.. Tapi, bila dah mase busy tuh, rasa stress nak mamfus.. X boleh nak tahan kott.. Asemen, praktikal.. Nak ber’facebuk pon kene curik2.. Hahaha [ketawa sebentar].

Hari ni, GC dah ada kat umah [Khamis, 21.04.11, 11:15PM], cuti sempena selepas praktikal. N sebelum masuk short sem [sem 9].. So, dapat lah GC merehatkan badan, emosi dan perasaan yang tengah bercelaru ni..  Yang x syoknya, ada satu lagi asemen yang menunggu untuk disiapkan bile naik short sem nanti.. Rasa stress lar pulak bila memikirkannya….

So, dalam masa 3 minngu ni, macam2 benda yang GC nak buat.. nak tidor puas2, nak makan masakan mak, nak tengok tb astro, nak kacau Pika, hahahaha.. Memang best dari semua xtvt2 yang lain..
Btw, kesian pulak GC tengok anak2 ikan GC yang ada dalam Gallipot kecil tu.. Kurus kering aje badan diorang tuh.. Mmg malnutrition dah diorang semua itu.. GC nak ask a favour lah kat kawan2 semua yang datang singgah kat laman blog GC ni.. Rajin2lah tangan itu, untuk mengclick mouse u all yang comel itu.. Bagi anak2 ikan GC ini makan ok!!!..

So, Welcome Back To Me!!... Lepas ni, GC akan cuba untuk merancakkan lagi laman blog GC yang terchenta ni.. Teruskan sokongan sahabat2 semua terhadap blog GC ni.. Dengan sokongan anda semua, GC rasa lebih semangat untuk bercoleteh di laman blog GC ini..

No comments:

Post a Comment