Galipotku Chubby: Just Want To Say T_T

Dengan lafaz keramat,
Bismillahirrahmannirrahim,
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani,
GC titipkan segala-galanya, bermain dan menari dengan kata-kata,
Salam ukhuwah dihulurkan kepada follower yang tersayang dan pelawat yang sudi singgah... TQVM..
Insyaallah, selagi diberi kesempatan menghirup nafas di muka bumi ini dan tiada aral melintang, GC akan setia update blog ini untuk tatapan anda semua...

Truly from the Heart: GC and Inc. Corporation.

Pengikut GC Paling Chenta ^_^

Jom Intai Galipotku Chubby T_T

Sunday, February 20, 2011

GC Menari Kata 1: ^_^...New Blog: Introducing A New Ones "Galipotku Chubby"...^_^

Assalamualaikum w.b.t kepada sahabat yg melawat:

Ahlan Wasahlan saya ucapkan kepada semua sahabat2 yang sudi singgah di laman blog bru saya ni..
Dinyatakan beberapa faktor yg mmbuatkn saya tergerak hati untuk melakar satu laman blog yang baru. {Saja nak penuhkn search web kat Mr.Google].

Pertama-tamanya, sebab saya beranggapan sy punye blogspot address terlalu panjang dan agak thrill untuk disimpan dalam memori kita.
Kalau anda mampu ingat address ni, saya akan tabik sepering lar.. kata ko.!
mehypnotictraumanaluridendamtakdir.blogspot.com/ [Ini pon aku copy and paste kat Search web, punye lar panjang]... Hahahaha.. gelak sendiri.

Second, maybe sebab aku nak design lain and something fresh dekat blog aku ni. Aku nak satu laman blog yang dpt mmberi bnyak faedah kat anda semua dan mnceritakan semua tentang diriku ini. {X mau selindung2 lg]..

Okeylah, sahabat2 semua. dngan ini Ismi Hafiszi mngucapkan selamat melayari laman blog yang baru ini k. Sebarang komentar, cadangan dan kritikan, amatlah saya alu2kan untk mmperbaiki segala klemahan diri ini. Just dropkn kat ruangan kosong kt bwah tu k [mcm korang semua x taw je]..
Blog ini akan diupdate dari mase ke semasa, berdsarkan keavaiblity-an masa saya. [biasalah full student]..

Dan satu lagi, saya akan menggunakan nama pena atau nama manje kat blog ni sebagai Galipotku Chubby [GC] untuk mmbhasakan diri ini. So, nanti anda semua jngan plak terkejut and kaget k. Dan, saya.. Ishhkk.. GC lar.. Ok2. GC suke mnggunakan istilah sahabat untuk meng'addresskan' pelawat2 blog ini. [so, nampak lenih friendly ckit kn? Betul x?]....

Akhir kata, selamat berjumpa lagi ok...T_T
Wasalam w.b.t

No comments:

Post a Comment